Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym znajdującym się pod adresem www.2trees.pl („Sklep”), w tym warunki składania zamówień, płatności, dostawy oraz tryb postępowania reklamacyjnego.
  2. Stroną dokonującą zakupów w sklepie internetowym 2Trees zwaną dalej Klientem jest osoba fizyczna lub prawna, posiadająca zdolność do czynności prawnych.
  1. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie sklepu internetowego „2Trees.pl” jest właściciel sklepu jest firma: Malaj Adam Patejuk, ul.Płk.Dąbka 257 c/10, 81-155 Gdynia NIP 958 019 82 64 z siedzibą na ul. Zycięzców 40/216 03-938 Warszawa, email: info@2trees.pll 22 672 69 62, zwana dalej Sprzedawcą. Firma Malaj Adam Patejuk zajmuje się sprzedażą produktów outdoorowych.
  1. Prezentowany asortyment stanowi tylko część oferty sklepu. Jesteśmy w stanie na specjalne zamówienia dostarczyć praktycznie każdy produkt outdoorowy. Jeżeli poszukujesz produktów, których nie ma na tej stronie wyślij zapytanie na adres:info@2trres.pl
  2. Każdy Klient powinien zapoznać się z Regulaminem. Klient może uzyskać dostęp do treści Regulaminu poprzez „klikniecie” w stopce „Regulamin” oraz w czasie składania zamówienia.
  3. Potwierdzeniem zawarcia umowy i jej warunków jest przesłany wraz z zamówieniem faktura. W razie konieczności dodatkowego potwierdzenia na piśmie warunków umowy zostanie ono wysłane na wyraźne życzenie Klienta.

Opisy i zdjęcia produktów

  1. Wszelkie informacje dotyczące towarów, w tym w szczególności katalogi, foldery, broszury, inne materiały informacyjne lub reklamowe, a także dane zawarte na stronie www.2trees.pl, kierowane przez Sprzedawcę do odbiorców i potencjalnych Klientów stanowią informację o oferowanych produktach.
  2. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.

Ceny towarów

  1. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT, nie zawierają natomiast kosztów przesyłki.
  2. Promocje i rabaty nigdy nie sumują się.


Zamówienia

  1. Zamówienia są przyjmowane  na stronie http://www.2trees.pl, . Istnieje także możliwość złożenia zamówienia telefonicznego pod numerem 88 12 13 806 (od pn. do pt. 09.00-18.00) lub e-mailem na adres: info@2trees.pl. Zamówienia przez Internet można składać 7 dni w tygodniu , przez całą dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
  2. Klient może złożyć zamówienie w Sklepie poprzez stronę internetową korzystając z konta Klienta lub korzystając z opcji złożenia zamówienie bez rejestracji konta klienta w sklepie.
  3. Zakupy bez rejestracji są możliwe bez trwałego rejestrowania danych w bazie sklepu, warunkiem złożenia zamówienia jest wypełnienie wszystkich wymaganych w formularzu danych, koniecznych do realizacji zamówienia.
  4. Rejestracji konta można dokonać w dowolnym momencie. Po dokonaniu rejestracji Klient otrzyma, na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzenie rejestracji. Procedura rejestracyjna zostanie zakończenia w momencie otrzymania przez Sklep potwierdzenia aktywacji konta (aktywny link w wiadomości e-mail). Klient zarejestrowany nie musi za każdym razem wpisywać swoich danych, może również śledzić historię zamówień oraz stan realizacji przesyłki. W czasie rejestracji Klient proszony jest o zapoznanie się z Regulaminem.
  5. Złożenie zamówienia przez Klienta stanowi ofertę złożoną Sprzedawcy, co do zawarcia umowy sprzedaży, zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
  6. Po złożeniu przez Klienta zamówienia otrzyma on drogą mailową, na adres podany w czasie rejestracji lub składania zamówienia, komunikat zawierający informacje dotyczące ilości produktów, wartości zamówienia, wybranego rodzaju dostawy i płatności, czasu realizacji zamówienia oraz danych teleadresowych Klienta (potwierdzenie złożenia zamówienia). Informacje dotyczące zamówienia są również widoczne na koncie Klienta, w przypadku gdy dokonał on rejestracji konta w Sklepie.
  7. Po weryfikacji złożonego zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. W chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Klienta towarów.
  8. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, tzn. w których brakuje numeru telefonu lub adresu e-mail, albowiem dane te są niezbędne do potwierdzenia zamówienia. 
  9. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu  lub  je anulować do momentu wysłania zamówienia przez Sprzedawcę. W przypadku anulowania zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot zapłaty nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Sprzedawcę. Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało nadane kurierem lub za pośrednictwem poczty.

Realizacja zamówienia, formy płatności

  1. Zamówienia realizowane są w terminie do 7 dni roboczych. Z reguły staramy się wysyłać towar w ciągu 24 godzin po otrzymaniu wpłaty lub potwierdzeniu zamówienia za pobraniem.
  2. Do każdego zamówienia dołączany jest faktura.
  3. Faktura VAT jest wystawiana na podstawie dostarczonych danych przez Klienta.
  4. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
  5. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
    - płatność  za pobraniem przy odbiorze przesyłki
    - przelewem bankowym na konto sklepu przed wysłaniem zamówienia. 
  6. Towar jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej, kuriera lub paczkomatu . 
  7. W przypadku chęci odbioru osobistego w siedzibie firmy  ,złożenie zapotrzebowania poprzez stronę internetową poczytuje się za przyjęcie rezerwacji na dany produkt i przygotowanie towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy sprzedaży następuje natomiast przy odbiorze towaru w sklepie i jednoczesnym dokonaniem zapłaty. Klient ma w takim przypadku możliwość zbadania przedmiotu zakupu i ewentualnej rezygnacji.
  8. Możliwa jest wysyłka towaru za granicę. W takim przypadku całkowite koszty wysyłki oraz opłat celnych ponosi Klient. W przypadku przesyłek zagranicznych koszty dostawy oraz zasady płatności Sprzedawca uzgadnia indywidualnie z Klientem w drodze e-mailowej.
  9. Przy zamówieniach towaru, który jest w promocji, wyprzedaży lub podlega innym przecenom, koszty przesyłki ponosi klient niezależnie od wartości zamówienia , z wyjątkiem gdy regulamin promocji przewiduje inaczej.
  10. Wysokość kosztów przesyłek niestandardowych jest ustalana przez pracownika sklepu i podawana do wiadomości klienta.
  11. Cennik wysyłek:

 

Poczta Polska

Wpłata na konto,: 15zł, przy zamówieniu powyżej 500 zł gratis

Pobranie: 20 zł, przy zamówieniu powyżej 1000 zł gratis

 

Kurier UPS

Wpłata na konto, płatność DOTPAY : 18 zł, przy zamówieniu powyżej 500 zł gratis

Pobranie: 25 zł, przy zamówieniu powyżej 1500 zł gratis

 

Paczkomaty InPost

Wpłata na konto, płatność DOTPAY : 12 zł, przy zamówieniu powyżej 500 zł gratis

  1. Wpłaty prosimy kierować na konto:
    Malaj Adam Patejuk
    ul. Zwycięzców 40/216
    03-938 Warszawa
    91 1240 6003 1111 0010 4627 2459 (PKO SA)


Odstąpienie od umowy.

  1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może odstąpić od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. My gwarantujemy możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży, bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Zwrot towaru w wyniku odstąpienia od umowy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni liczonych od dnia od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta. Towar prosimy odesłać wraz z metkami, dowodem zakupu oraz w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu na adres: Malaj ul. Zwycięzców 40/216, 03-938 Warszawa. Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.
  3. Pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie, nie później niż w ciagu 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta, przelewem bankowym na rachunek wskazany przez Klienta lub przekazem pocztowym.

 

Reklamacje i wymiana towaru

 

1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży, w przypadku stwierdzenia niezgodności przed upływem dwóch lat od wydania towaru, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.

2. Niezależnie od powyższego część towarów objęta jest gwarancją producenta, na zasadach określonych w gwarancji, która jest przekazywana Klientowi wraz z towarem.

3. Klient powinien odesłać wadliwy towar na adres Sklepu: Malaj ul. Zwycięzców 40/216, 03-938 Warszawa . Do odsyłanego produktu należy dołączyć dowód zakupu.

4. Reklamacje rozpoznawane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanymi produktami. Klient może żądać nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy, chyba, że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli żądana przez Klienta naprawa albo wymiana okaże się niemożliwa, albo miałaby narazić Klienta na znacznie niedogodności, Sklep na żądanie Klienta obniży cenę lub w przypadku odstąpienia od umowy zwróci pełną należność za reklamowy produkt w terminie 14 dni. Klient nie może odstąpić od umowy, gdy niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jest nieistotna.

5. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z  opinią co do niezasadności reklamacji.

6. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient proszony jest o sporządzenie w obecności kuriera protokołu szkody oraz o przesłanie go wraz z reklamowanym towarem.

7. Koszty przesyłki zareklamowanego produktu, Sklep zwraca niezwłocznie, w  przypadku uznania reklamacji za zasadną.

Ochrona danych osobowych Klientów 
 

1. Administratorem danych osobowych jestMalaj Adam Patejuk, ul.Płk.Dąbka 257 c/10, 81-155 Gdynia NIP 958 019 82 64 z siedzibą na ul. Zycięzców 40/216 03-938 Warszawa. Dane osobowe Klienta są umieszczane w bazie Sprzedawcy oraz przetwarzane dla celów realizacji umowy sprzedaży, w tym w szczególności operacyjnej realizacji zamówień, wysyłki lub dostarczenia zamówionych produktów, realizacji obowiązków wynikających z udzielonych gwarancji, dochodzenia należności oraz wykonywania innych uprawnień i obowiązków umownych i  wynikających z obowiązujących. Dane są gromadzone tylko w takim zakresie w jakim to jest konieczne, dla realizacji zamówienia konieczne jest podanie następujących danych osobowych: imię i nazwisko, adres e-mail, telefon kontaktowy, adres dostawy.

3. Dane te nie są i nie będą udostępniane innym podmiotom bez wiedzy i zgody Klienta.

4. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem osób do tego nieupoważnionych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych.

5. W przypadku wyrażenia przez Klienta dodatkowej zgody, poprzez zaznaczenie odpowiedniego „okienka” w Sklepie, lub poprzez zapisanie się do „newslettera” dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu informowania Klienta o nowych towarach, promocjach i usługach dostępnych w Sklepie.

Klient dla celów reklamy, badania rynku oraz zachowań i preferencji Klientów z przeznaczeniem wyników tych badań na potrzeby polepszenia jakości usług świadczonych przez Sklep. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowej może być w każdym czasie cofnięta poprzez klikniecie rezygnuję w stopce wiadomości e-mail.

6. Klienci Sklepu mają prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia w każdym czasie.

 

Wymagania techniczne

 

Minimalne wymagania techniczne wobec komputera, używanego do zakupów w Sklepie: komputer z dostępem do sieci Internet oraz poczty e-mail, wymagane oprogramowanie: komputer z systemem operacyjnym obsługującym jedną z poniższych przeglądarek internetowych: Internet Explorer 7.x i nowsze, Firefox 2.x i nowsze, Chrome 10.x i nowsze, Opera 8.x i nowsze, przeglądarka z włączoną obsługą akceptacji ciasteczek (cookies) oraz włączoną obsługą Java Script, wymagania sprzętowe: procesor klasy Pentium 233MHz lub szybszy, min. 64MB pamięci RAM, karta wideo i monitor o rozdzielczości min. 1024px w poziomie, klawiatura lub dowolne urządzenie wskazujące.

 

Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 08.07.2013. Sprzedawca może dokonać zmian w niniejszym Regulaminie, przy czym zmiana dokonywana jest poprzez umieszczenie nowej treści Regulaminu na stronach Sklepu z wyraźnym określeniem daty, kiedy nowy Regulamin wchodzi w życie. Informacja o planowanej zmianie Regulaminu pojawi się na stronie Sklepu na 7 dni przed zamieszczeniem zmian. Zarejestrowani Klienci Sklepu zostaną poinformowani o zmianach mailowo i w przypadku nie zaakceptowania zmian mogą zrezygnować z konta w Sklepie. Zmiana Regulaminu w żaden sposób nie narusza praw nabytych Klientów i nie ma zastosowania do umów zawartych przed zmianą.
  2. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
  3. Niedozwolone jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.