Gwarancja, Reklamacje i zwroty
Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Gwarancja
1. 2TREES udziela 2 letniej gwarancji na produkty.
2. Gwarancja obejmuje bezpłatną naprawę lub wymianę na produkt wolny od wad, jeżeli została stwierdzona wada z winy producenta. Decyzję o naprawie lub wymianie podejmuje producent po dokonaniu oględzin.
3. Gwarancja obowiązuje, o ile produkt został zakupiony przez klienta na terytorium UE.
4. Wady produktu, które objęte są niniejszą gwarancją, ujawnione w okresie gwarancji, będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia produktu przez klienta do sprzedawcy bądź siedziby producenta.
5. Gwarancja nie obejmuje wad wynikłych na skutek:
a. Samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych.
b. szkodzeń mechanicznych, termicznych, chemicznych, wielokrotnego prania, działania promieni UV oraz uszkodzeń powstałych w transporcie.
c. Niewłaściwego użytkowania, przechowywania lub konserwacji.
6. Instrukcja użytkowania i prania produktu umieszczona jest na metce.
7. Warunkiem realizacji uprawnień z niniejszej gwarancji jest przedstawienie dowodu zakupu produktu.
8. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej produkt należy dostarczyć do sklepu lub producenta na własny koszt. Po wykonanej naprawie, produkt zostanie odesłany na koszt producenta.
9. W celu wykonania naprawy gwarancyjnej produkt należy dostarczyć do sklepu lub producenta na własny koszt. Po wykonanej naprawie, produkt zostanie odesłany na koszt producenta.
10. Produkt dostarczony do naprawy powinien być starannie wyczyszczony. Serwisant może odmówić przyjęcia brudnego, zanieczyszczonego produktu.
11. Gwarancja na produkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową
Reklamacje
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 574447365.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt , który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Produkt prześlij na adres sklepu 2TREES Radosław Krzysztof Olech ul. Potok 485A, 38-404 Potok
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Reklamacje
- Sklep internetowy zobowiązany jest do wydania towaru bez wad (zgodny z umowa).
- Przysługujące Kupującemu będącego konsumentem (w tym przedsiębiorcy posiadający status konsumenta) uprawnienia z tytułu rękojmi/niezgodności towaru z umowa określają przepisy:
a. ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz.U. 2014r., pozycja 121 z pózn. Zm.) w szczególności art. 556 i następnie w brzmieniu obowiązującym do 31
grudnia 2022 roku - w przypadku towarów kupionych do 31 grudnia 2022 roku (rękojmia za wady);
b. ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287 z pózn.
Zm.), w szczególności art. 43a Ustawy o Prawach Konsumenta i nasteśpne (reklamacja towaru
na podstawie niezgodności z umowa) - w przypadku Produktów kupionych od dnia
01.01.2023 roku.
3. Jeżeli uważasz, ze zakupiony przez Ciebie towar jest niezgodny z umowa / wadliwy.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@2trees.pl lub telefonicznie: 574447365. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.